PRZED: Jest nawet fajnie, ale nie pasuje mi torebka i zmieniłaby buty na trochę cięższe (jak te z Antidote na obrazku PO GLAMOUR). I nie przekonuje mnie ten beret...
PO NA CO DZIEŃ: Stylizacja bardziej taka jesienna niż letnia. Dopasowałam ciuchy pod kolor zielony. Do tego dżinsy i ekstra buty HB. Plus nieziemska torba od Gucci. Myślę, że fajnie wyszło :)
PO GLAMOUR: Tu wszystko bazowałam na żółtej kiecce. Dodałam czarne dodatki, więc nie wyszło za słodko, a bardziej rockowo ;d Aby nie było za ciemno kolorowa torebka. Myślę, że serce na pasku fajnie wygląda inaczej byłoby tak... smutno? Buty są genialne! Tak naprawdę to od nich zaczęłam stylizować ;)
MAKE-UP
PRZED: Nie jest źle, ale uważam, że fajniejszy jest kolorowy makijaż. Jeden kolor nie daje takiego efektu. Chociaż u Ciebie są chyba dwa kolory (nie jestem pewna) to tego drugiego prawie nie widać ;) Do tego nie ma nic innego tylko cień,a szkoda, bo masz parę naprawdę fajnych kosmetyków zaczynając na różu, a kończąc na fajnej koralowej pomadce ;d
PO: Od razu uprzedzam, że nie jestem ekspertką od makijażu. Nie za bardzo umiem go robić ;d Ale się postarałam. Dałam Ci 3 cienie w tym jeden brokatowy z Luxe. Od razu makijaż jest wyraźniejszy i oczy są lepiej podkreślone. Do tego wiadomo tusz i eyeliner. Plus róż. Myślę, że lalka fajniej z nim wygląda ;d Pomadka różowa, ale teraz tak patrząc myślę, że lalka lepiej wyglądałaby bez niej albo w kolorze nude jak już. Nie dałam biżuterii, bo myślę że make-up zrobił swoje. I zmieniłam fryzurę na warkocz i kolor włosów na jaśniejszy. Tak Twoja doll prezentuje się bardziej dziewczęco :)
Mam nadzieję, że się spodobało! Piszcie swoje oceny - lepiej przed czy po?
Już niedługo kolejna metamorfoza - MissyPauliny89! ZAPRASZAM!
Jeśli chcecie zamawiajcie metamorfozy!
Staram się je wykonywać fachowo i szybko :)