

Przed: Bardzo ładny i staranny makijaż :) tylko troszeczkę ten czarny jest za wysoko ale nie wiem czy tak miało być :)
PO: Zostawiłam fryzurę ;D zmieniłam tylko kolor na czarny :) pomalowałam usta i oczy na czarno - biało który będzie pasował do stroju który dla cb przygotowałam :) zmieniłam miejsce położenia pieprzyka i dodałam obok niego drugi :)


PRZED: Bardzo ładnie tylko buty nie pasują ;D reszta jest spoko :)
PO: Zobaczyłam ta bluzę i musiałam ja wykorzystać ;D wiec dodałam czarny top i białe spodnie :) oraz te fajowskie trampole xD i chyba to by było na tyle ;P
Zachęcam do komentowania :) i dodawania się do obserwatorów :D
Pozdrawiam cherrylipstick7 ;*
2 komentarze:
Bardzo ładna jest moja metamorfoza ale jak wiesz bardziej podoba mi się moja wersja ale dzieki. jest ślicznie
spoko rozumiem ;p
Prześlij komentarz