

Przed: Jest bardzo fajnie :) podoba mi sie twój styl ;P
Po: zrobiłam Cię tak bardziej kobieco ;D
myslę, ze Ci sie podoba :)


Przed; moim zdaniem te sztuczne rzęsy sa niepotrzebne ;p
ale kazdy ma swoj gust i nic do tego nie mam ;D
Po: zrobiłam Cie delikatnie :)
mam nadzieje ze sie podoba ;D
pozdrawiam i przepraszam za dluzsza nieobecnosc :0 ;*
cherrylipstick7



