niedziela, 20 marca 2011
Metamorfoza - G_a_b_i_98
Wchodzę sobie na bloga i normalnie szok. Jak dawno tu nikt nie pisał. Ehh.. no i chyba trzeba wracać. ;) Zrobiłam metamorfoze, aktualizowałam profil.. no cóż. Chyba wróciła chcęć do stardoll. Dobraa nie będę się rozpisywać, choć bardzo to lubię. I tak pewnie tego nikt nie czyta.
poniedziałek, 7 marca 2011
Metamorfoza kla18
Siemka ;D tak na początku to chce przeprosić za moja nieobecność ;P Byłam chora i nie miałam kiedy napisać jakiejś noty z metamorfoza ;P Ale nadrabiam to ;D chciałam poinformować ze zbliżamy się wielkimi krokami do 200 posta! ;D ten jest już 177 ;D ale ok nie o tym tu teraz ;P
METAMORFOZA:


PRZED: jest ok tylko mi nie pasuje ta fryzura ;P po prostu jej nie lubię ;D
PO: Zrobiłam delikatny makijaż malując oczy tylko kredkami ;D czarna i różową;D zmieniłam fryzurkę i kolor włosów ;D


PRZED: Trochę nudno u cb ;P ale fajnie :)
PO: Chciałam, żeby to było tak luźno ale fajnie ;D
szkoda tylko, że z czarnych kurteczek masz tylko tą darmówkę z HM. Ładniej wyglądałaby lepiej ;D
No ale to nic ;P chyba tyle miałam co do tego ;D
Chciałabym przy okazji złożyć życzenia dla wszystkich dziewczyn ;D oraz w szczególności dla justyny_98, corny.pl i idusi12 :) ;** <33
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania oraz dodawania się do obserwatorów ;D ;**
cherrylipstick7
METAMORFOZA:


PRZED: jest ok tylko mi nie pasuje ta fryzura ;P po prostu jej nie lubię ;D
PO: Zrobiłam delikatny makijaż malując oczy tylko kredkami ;D czarna i różową;D zmieniłam fryzurkę i kolor włosów ;D


PRZED: Trochę nudno u cb ;P ale fajnie :)
PO: Chciałam, żeby to było tak luźno ale fajnie ;D
szkoda tylko, że z czarnych kurteczek masz tylko tą darmówkę z HM. Ładniej wyglądałaby lepiej ;D
No ale to nic ;P chyba tyle miałam co do tego ;D
Chciałabym przy okazji złożyć życzenia dla wszystkich dziewczyn ;D oraz w szczególności dla justyny_98, corny.pl i idusi12 :) ;** <33
Pozdrawiam i zachęcam do komentowania oraz dodawania się do obserwatorów ;D ;**
cherrylipstick7
niedziela, 6 marca 2011
Informacja
Z przykrością muszę ogłosić, że Zapominalska 5 dchodzi z bloga. Zbliża się test 6 klasisty, więc jest dużo nauki. Z tego samego powodu sama tez mało piszę. Teraz miałam próbny, więc prawie w ogóle nie wchodziłam na stradroll. Przepraszam i obiecuje poprawe ;)
Metamorfoza powinna pojawić się w poniedziałek.
Metamorfoza powinna pojawić się w poniedziałek.
sobota, 5 marca 2011
Wyniki
W związku z tym, że sobie nie radzę, stworzyłam konkurs na redaktorkę. Nową redaktorka oficjalnie zostaje... GlamGirl_Anna!
Gratuluje!
Gratuluje!
środa, 2 marca 2011
metamorfoza ZaWiRoWaNaA


tak na wstępie ;D masz bardzo fajna nazwę ;p
PRZED: jest wszystko bardzo ładne,staranne i do koloru :)
PO:delikatny makijaż oraz super fryzura :)


PRZED:wszystko jak najbardziej na wielki + !! ;D
Dziewczyno masz super styl ;P bardzo podoba mi sie twoj wyglad ! ;D ;*
PO:Nie wyszło mi to najlepiej ale jakos cos jest ;) mysle ze sie podoba ;P
Pozdrawiam cherrylipstick7 :) ;*
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)





