Casting na redaktorkę!

CASTING NA REDAKTORKĘ --> ZGŁOŚ SIĘ!!!

poniedziałek, 28 lutego 2011

Konkurs na redaktora

Uwaga! W związku z tym, że zaczynam sobie już sama nie radzić z blogiem robię konkurs na redaktorkę.

W komentarzu musicie napisać:
1. Nick na Stardoll
2. Nick na Bloggerze
3. Wiek
4. Dlaczego ty masz zostać redaktorem? ( odpowiedź)
5. Czy ma się jakieś doświadczenie
6. Jakieś dodatkowe informacje ( niekonieczne )

Czas macie do 7.03.

niedziela, 27 lutego 2011

Metamorfoza madzialena115





















Przed: Trochę za wysoko masz ten cień czarny ;P a wszystko poza tym jest bardzo ładne :)

PO: Zrobiłam ci oczka na fioletowo - czarno ;D i dodałam trochę sztucznych rzęs ;D zdjełam kolczyk i dodałam dwa pieprzyki pod prawym okiem :D


Przed: Bardzo fajnie :) jednak tak nie dziewczęco ;P ale każdy ma swój styl ;P mi sie podoba :D

PO: Zrobiłam cię w kolorach fioletu i czarnego ;P bardzo podoba mi się twoja spódnica ;P :)




I styknie tego :) czyli już koniec ;D







Zapraszam do komentowania, oraz zgłaszania sie na metamorfozy ;P

Pozdrawiam cherrylipstick7 ;* <3

sobota, 26 lutego 2011

W Starplazie pojawił się nnowy HB. A mianowicie torba. Kosztuje aż 16 SD i pochodzi ze sklepu Pretty in Pink.

Wiadomość

Ja dopiero dzisiaj dostałam wiadomość od Admina o nowych odcieniach skóry w Salonie piekności.

piątek, 25 lutego 2011

Zmiany

 
W Salonie Piękności pojawiła się zmiana. Można wybrać własny, oryginalny kolor skóry MeDoll. Niestety dla SS.

Zapowiedź HB
































W Starblogu pojawiła się zapowiedź HB. Nie podobają mi się za bardzo.

A wy jak uważacie?

Propozycja :)

Siemka :) ten post jest do osób współtworzących tego bloga ;D
Przygotowałam taki nagłówek na bloga :) i pomyślałam, że może wam się spodoba i zostanie umieszczony tam na górze xD Na tym nagłówku jesteśmy wszystkie ;D Powiększony obrazek (oryginał) wygląda o wiele lepiej niz na tym screenie na dole ;P


A oto screen :

I jak się podoba? ;D
sorry za zaśmiecanie blooga ;D ale nie miałam jak wam tego inaczej zademonstrować ;P
Na Stardoll pojawiła się nowa lalka dla SS - Claudia Leitte.

Jest ona brazylijska piosenkarką, a także wokalistka zespołu "Babado Novo". Jest jedną z najpopularniejszych wykonawców Axe w Brazylii.

A oto ona w realu:

Dominikana

 
W Starplazie pojawiła się nowa wystawa od Isobel.Stardoll - tym razem o Dominikanie.Ciuchy mogą być, więc na pewno sobie coś kupię.

A tak wygląda strona z albumu na wystawie.

czwartek, 24 lutego 2011

Metamorfoza ewa19390



















PRZED: Wszystko jest bardzo ładne, staranne i dopasowane :)

PO: Ja zmieniłam kolor włosów oraz fryzurkę :) oczęta pomalowałam na czarno - różowo ;D
dodałam naszyjnik a usta pomalowałam czerwona pomadką ;D oraz dodałam delikatnie różu na policzki ^^




PRZED: zastanawia mnie po co ci ten ''patyk'' w ustach -,-
ale reszta jest very good ;D !

PO: Zrobiłam Cie bardziej ''kobieco'' ;D sukienka oraz torebka and buty na obcasie ;D












Bedzie na tyle ;)

Pozdrawiam i zachecam do komentowania :) bedzie nam oczywiście bardzo miło jeśli również dodasz sie do obserwatorow ;D

cherrylipstick7 ;*

Nowe wnętrza

W Suite Shop pojawiły się dwa nowe wnętrza z nowego sklepu Evening Falls.

Nowy szablon i usunięty szablon

W stardesign pojawił się nowy szablon: kurteczka. Kosztuje 13 SD.


Admini usunęli szablon bluzki na ramiączka.

Sklep Evening Falls - wiadomości

Na górze obrazka jest wiadomość od Administracji Stardoll o nowym sklepie, a pod wiadomością reklama ze strony głównej.

Nowe HB

Dla mnie ten Hot Buys nie jest wart swojej ceny. Wygląda jak worek, który kosztuje, aż 23 SD. Najgorsze jest to, że ten "ciuch" pochodzi z dobrego sklepu Bisou.

środa, 23 lutego 2011

Metamorfoza paka2000 - ponownie :)




















Przed: Bardzo ładny i staranny makijaż :) tylko troszeczkę ten czarny jest za wysoko ale nie wiem czy tak miało być :)

PO: Zostawiłam fryzurę ;D zmieniłam tylko kolor na czarny :) pomalowałam usta i oczy na czarno - biało który będzie pasował do stroju który dla cb przygotowałam :) zmieniłam miejsce położenia pieprzyka i dodałam obok niego drugi :)


PRZED: Bardzo ładnie tylko buty nie pasują ;D reszta jest spoko :)

PO: Zobaczyłam ta bluzę i musiałam ja wykorzystać ;D wiec dodałam czarny top i białe spodnie :) oraz te fajowskie trampole xD i chyba to by było na tyle ;P











Zachęcam do komentowania :) i dodawania się do obserwatorów :D

Pozdrawiam cherrylipstick7 ;*

Nowy sklep - Evening Falls

Wybaczcie

Moje posty nie będą co chwilę, ponieważ tak jak w innych postach pisałam czasem, że nie mogę pisać z powodu choroby. Moje posty mogą być rzadko, bo jestem już wycieńczona.

Darmówka dla SS

obrazek z bloga uzaleznieni.blogspot.com  
1. Wejdź na stronę niemieckiego proxy: http://www.4proxy.de/
2. W puste pole wpisz http://www.stardoll.com/es/contest/view.php?id=1025
3. Zaloguj się na Stardoll
4.W pasek URL wpisz http://www.stardoll.com/es/contest/finish.php?id=1025 i naciśnij ENTER
5. Wyloguj się, zamknij kartę i zaloguj się na normalnym Stardoll i... GOTOWE

Ja sądzę, że ta darmówka jest warta "roboty", ponieważ jest lub była bardzo cenna.

poniedziałek, 21 lutego 2011

Metamorfoza sel678




















PRZED: Moim zdaniem nie potrzebne są te pasemka ;P i usta są jakby sine ;D ale tak to jest ok ;P

PO: Zmieniłam włosy i dodałam na nich czarną kokardę :) pomalowałam usta na delikatniejszy kolor i dodałam odrobinę błyszczyka :D oczy pomalowałam czarnym i białym cieniem i to chyba je troche powiększyło (takie mam wrażenie ) ;P



PRZED: Fajny masz styl ;P tu tylko tyle mam do powiedzenia ;D

PO1: Zrobiłam cię z takim pazurem ;D i też tak śmiesznie xD

PO2: Kolorki w szarości i różu ;D nie wiem co mam więcej dodać ;P jakoś dziś nie mam weny ! ;D
^^

To by było na tyle... zgłaszać się do metamorfoz możecie w naszych księgach gości :)

Pozdrawiam cherrylipstick7 ;*

Zawieszam moją działalność!!

Teraz nie mam czasu ani za bardzo ochoty pisać na blogu. Przepraszam, ale teraz tyle nauki i ciągle jakieś lektury. I jeszcze w kwietniu ten test szóstoklasisty... No ale czasem na stardoll wejdę (może nawet codziennie, nie wiem zobaczę jak mi się będzie chciało), ale na blogu teraz raczej pisać nie będę, bo po prostu mi się już nie chce. Teraz jak wchodzę na kompa to gram w Simsy, bo stardoll mi się już znudził (zresztą nie po raz pierwszy, ale ciągle do niego wracałam). Może jak będzie jakaś oferta na ss to wrócę... Ale myślę, że najprędzej tak w marcu zacznę znowu pisać... A jak nie to wtedy gdzieś 10 kwietnia po teście szóstoklasisty... A może wcześniej? Nie wiem zobaczę jak mi się będzie chciało :) Myślę, że dziewczyny sobie poradzą, a jak nie to niech Paulina znajdzie jeszcze jedną redaktorkę i jak wrócę to będziemy pisać w 6 :)
Pozdrawiam!

justyna_98 <33

niedziela, 20 lutego 2011

Metamorfoza izabelaswan1999















PRZED: Fryzura mi się nie podoba :P ale pewnie taka specjalnie do tego warkocza :P za to makijaż jest bardzo ładny :D fajnie pocieniowane i wgl ^^

PO: Szczerze to mi to trochę nie wyszło :( te oczy... nie mogłam ich równo pomalować... jak zawsze :P no ale mniejsza o to ;P przez przypadek podniosłam ci usta i teraz to dopiero zauważyłam xD troch to dziwnie wygląda ;D ale dobra lecim dalej :P zrobiłam czarne włosy, żeby pasowały do stroju który Ci przygotowałam :) no i oczka na czarno - biało również do ubioru :D
i tu chyba tyle :P






PRZED: Bardzo mi się podoba ten naszyjnik ^^ dlatego sb tez taki kupiłam :P fajna tunika i buty :P tylko znowu ten warkocz xD

PO: Zobaczyłam ta spódniczkę i musiałam coś do niej dobrać :) założyłam do niej biały top i chciałam jakaś kurteczkę ale nie znalazłam jakiejś ciekawej ;P i dodałam b. fajna torebke ;P tylko kurde chciałam schować pasek pod to futerko ale sie nie dalo :( no i dobrałam do całości jakieś buty, które mi się też bardzo podobają :D

Myślę, że nie wyszło to najgorzej ;P





Pozdrawiam cherrylipstick7 ;*

HB

W starplazie pojawiła się bluzeczka HB. Szczerze mówiąc nie podoba mi się.



sobota, 19 lutego 2011

Metamorfoza ...TENTURI...

















PRZED: Fajne włosy ;D Ale układ twarzy skopany ;P za nisko umieściłaś nos i usta co sprawiło, że to trochę dziwnie wygląda ;P

PO: Tak więc podniosłam ci te usta i nosek ^^ pomalowałam delikatniej oczka, zmieniłam fryzurkę i dodawałam dwa pieprzyki pod lewym okiem :)




PRZED:Fajnie razem połączyłaś kolorki tylko moim zdaniem nie pasuje Ci ten warkocz :P zaczyna mnie on wkurzać bo każdy go już ma, i każdy go nosi :) ale nie o tym tu :P... wracając do metamorfozy ;D troche mi też nie pasuje ten złoty naszyjnik :P

PO: Zrobiłam Ci metamorfozę w czarnym i fioletowym kolorku :) tylko głowiłam sie strasznie bo nie mogłam znależć nic w twojej szafie ciekawego ;P dopiero potem wpadłam na pomysł, że możesz mieć jakieś ciuchy w innych pokojach ;P i znalazłam tam ta śliczną kurteczkę z MISS SIXTY ;D i tą bluzeczkę :P dodałam do nich torebeczkę czarna z akcentami filetu :) i chciałam dodać jakieś fioletowe buciki, ale nie mogłam znaleźć wiec dodałam różowe ;P



Zachęcam do komentowania, dodawania się do obserwatorów i czytania tego wspaniałego bloga :)
I przepraszam, że tak często dodaje metamorfozy ;P ale dziewczyny się niecierpliwią i wykonuje je jak najszybciej :P żeby nie było zaległość :)

Pozdrawiam cherrylipstick7 ;*** <333 :)

Mini Konkurs

Co to za piosenka?

I left my people, I don't know where they are
I left my boyfriend, he wants to be a superstar
I left myself , things get out of control
Now I'm dancing with my whole body and soul

Nagroda 5 SD (nagroda z konta corny.pl)

Zwycięzcę losuję

Wygrywa Mixed2011

Metamorfoza lilka220




















PRZED: Moim zdaniem ten kolor włosów nie pasuje do tego koloru skóry... Usta są za nisko i chyba niepotrzebne są te pasemka ;D (ale to moje zdanie ;P )

PO: Zmieniłam ci kolor włosów na ciemniejszy i zmieniłam uczesanie ;D podniosłam trochę usta i nosek ^^ pomalowałam inaczej oczka, podkreśliłam je eyelinerem, pomalowałam mascarą, a na górną powiekę dałam trochę kredki ;D




PRZED: Jest fajnie tylko troszeczkę nudno ;P i ten warkocz trochę nie pasuje ;P ale to nic ;D

PO: Masz mało ciuchów i nie wiedziałam jak mam coś z tego zrobić ^^ ale chyba wyszło spoko ;P dodałam trochę pazura ;P i bardzo spodobały mi się te twoje spodnie ;P
Dodałabym jeszcze jakieś bransoletki ale nie mogłam jakiś u cb znaleźć ;p









Mam nadzieję, że metamorfoza się podoba ;P
Zapraszam do pisania komentarzy i dodawania się do obserwatorów ;P naprawdę warto ;)
Zgłaszać się do metamorfoz możecie w mojej lub dziewczyn księdze gości :D

Pozdrawiam cherrylipstick7 ;* <3

piątek, 18 lutego 2011

Nowa lalka dla ss - Angie Harmon






Angie Harmon (ur. 10 sierpnia 1972 w Dallas) – amerykańska aktorka i modelka.


Ubierzecie ją?

Nowe obrazki z redaktorkami

Nie wiem czy zauważyliście ale są nowe obrazki z redaktorkami. Podobają Wam się.? Jak dla mnie są śliczne ;D Jak coś wykonała je Idusia12 :)