Uprzedzam, metamorfoza nie jest zbyt... udana. Przepraszam, ale brak mi ee.... weny? Nie ważne;)
Przed

Makijaż nie jest najgorszy. Pozbyłabym się kolczyków. Strasznie irytuje mnie ten kolor skóry. w połączeniu z włosami wyglada to nie za ciekawie. Nos tez nie jest za ładny, ale niektórych rzeczy nie da sie zmienić. Poza tym o gustach sie nie dyskutuje, nie?
Po


Ten nos wszystko psuje, nie uważasz? I tak jak mówiłam (a raczej pisałam) metamorfoza nie jest zbyt udana.
Ps. Przygotowałam 2 stroje '
PO' do drugiego stroju radze pozbyć się niebieskiego cienia;)
Przed

Jest.. ładnie, troszke nudzno, ale ładnie.
Po

Szkoda, że nie masz żadnej czarnej marynarki, kurtki etc. (Pomijam darmówke z H. M. cóż, ona nie jest zbyt ładna. ż jakiegos naszyknika, ale tego tez nie masz, a szkoda bo tak pusto na górze.


Nie wyrobiłam się na 21, a szkoda.
Lepiej późno niż wcale, nie?
Mam nadzieje, że metamorfoza się podoba. Jeśli nie zgłoś się drugi raz.
Zgłaszajcie się do metamorfoz! W zakładce 'Kontakt' są wypisane nasze numery gg.
To tyle
Pozdrawiam!